blackbirdAkylesnis skaitytojas jau turbūt pastebėjo, kad TikrasAlus paleido Twitter srautą (matyti dešinėje puslapio pusėje.) Twitter yra socialinis įrankis, kuris mums pasirodė patogus, norint greitai paskleisti trumpas naujienas – tokias kaip aludžių skelbiamos akcijos, naujos alaus rūšys, alaus skaitiniai, iš kurių kaip ir neišeina pilnas šio žurnalo postas. Jei esate prisiregistravę Twitter, galite mus “sekti”  (tą patį galima padaryti ir per RSS), o jei ne – retkarčiais užmeskite akį atsivertę TikrasAlus.lt .

Vieni negali “nulipti” nuo šio įrankio, kitiems jis – tik dar vienas informacinis triukšmas. Kaip bebūtų, Twitter’is migravo ir į tikro alaus pasaulį. Amerikos alaus žurnalas “Beer Advocate” rašo apie Kolorado valstijos alaus bravorą Odell Brewing, ką tik išleidusį alų, kurio gamybą visiškai nulėmė būtent Twitter fanai. Du mėnėsius ši gamykla Twitter’yje apklausinėjo savo sekėjus dėl kiekvieno būsimo alaus aspekto – stiliaus, apynių, salyklo, stiprumo, pavadinimo (“Blackbird“), ženklo ir net krano!

Vėliau visi alaus kūrėjai buvo pakviesti į alaus atkimšimo šventę darykloje.

Tagged with:
 

4 Responses to Alus čiulbuonėlis

  1. Zwerakas says:

    xixixixi Varniukai plinta po pasauli!

  2. Ciobiskis says:

    Magic Hat bravoras iš Maerikos dar ištisai “cypsi”.
    pvz tokias nesąmones: “Twitter + Trippel = Twippel? Hmmm….”.
    Gal kam ir patinka… :)

  3. ramtyns says:

    Tiksliai, Varniukų!:)

    Ir Čiobiški, tiesą sakant toks jausmas, kad kas antras štatų bravoras cypsi. Stončas iš savo Gunmakers pubo Londone irgi liurlena apie kiekvieną naują paleistą bačką.

  4. […] man berašant Paulius pakeitė susitikimo Panevėžyje laiką, o Tikras alus prie savo Twitter prirašė ir RSS adresą. Gal kurią dieną iš tų pataisymų gausis atskiras informacijos […]